Boštjan Trilar očita Mohorju Bogataju, da v zameno za čevapčiče "kupuje" glasove. Mohor Bogataj Trilarja spomni, da je tudi sam ponujal darilca pred prvim krogom. In za medije spregovori tole: Nič nimam s tem, če gostilničar reklamira svojo gostilno in čevapčiče!" A dokumenti in dejstva hitro pojasnijo kako povezavo. Če ste do včeraj zvečer iskali na Googlu (in sled je še ostala, če to naredite zdaj), ste ob Restvaracija Center našli tudi Pro Commerce d.o.o. (fotografijo strani hranimo) Toda po izbruhu zgodbe s kazensko ovadbo in domnevnim kupovanjem glasov, je "stran v rekonstrukciji" in najdete novo podjetje, ki jo vodi/najema. Toda še vedno lahko odkrijete brez težav: po podatkih državne in uradne AJPES pa je lastnik Pro Commerce Milan Podgoršek. Restavracija Center je namreč v objektu Pro Commerca na Stritarjevi in v njej je Mohor Bogataj čakal rezultate prvega kroga. Milan Podgoršek je njegov svetovalec, ki se je o sodelovanju na volitvah pogovarjal z vsaj eno stranko, SD kot so javno potrdili. Prav tako se o kampanji pogovarja z novinarji. Drugače je bogat človek, ki sicer živi na otoku Tenerife, sredi morja. Za volitve se je vrnil v Slovenijo, v Kranj. In sestavil volilno kampanjo za Mohorja Bogataja. Kot sam pravi, ima črno na belem, da je vse za kampanjo potrebno izročil Mohorju Bogataju. Milan Podgoršek je tako deloval tudi že pri prvi kampanji, ko je župan prvič postal Mohor Bogataj. Zdaj je njegov "stric iz ozadja", ker se javno ne pojavlja nikjer. Toda: če je njegovo podjetje (bilo) povezano z restavracijo, čevapčiče pa ponujajo volilni aktivisti Mohorja Bogataja, kdo tu zdaj laže in skuša naplahtati javnost? Čevapčiči so torej zgodba o tem, da Mohor Bogataj ne ve, da je gostinec dejansko njegov volilni svetovalec ? Izginotje strani na Googlu pa še vedno postreže z začetkom kratice, vsega se očitno ni dalo skriti kar naša fotografija jasno dokazuje!