Recimo, da je naključje. Ali, da smo le žleht. Je pa res: Kranj se največ predstavlja v - Tržiču! Ne morda v Ljubljani, da bi še kakega gosta iz dobesedno oblegane prestolnice zvabili k nam. Ne morda na Bledu, da bi kak turist morda našel pot do nas. Ne, Kranj se predstavlja v občini, ki niniti sosednja. Ki z nami nima dobesedno nobene povezave - razen morda bivšega direktorja mestne uprave, ki je tam doma. In so nam namignili na kranjski medijski sceni, da Kranj "noro oglašuje", da bi se o nas čim več vedelo v - Tržiču!?! Halooooo???? Morda pa je čisto naključje neverjeten skok oglaševalskega interesa (in denarja) za časa prejšnje koalicije kjer je bil šef največje koalicijske stranke Branko Grims, brat od brata. In kdo je brat? Andrej Grims, šef radia Gorenc Tržič. Naključja so sol življenja in radost za tistega, ki jih dojame in prepozna - pospešeno oglaševanje v Tržiču se očitno nadaljuje. Vsak mesec dva "jurja" damo resnično nepomembnemu mediju iz naših žepov. Torej: občinska oblast se hvali v Tržiču, ker se doma ne more? Ali pa je ta javni denar dobrodošel zasebnemu radiu in "bratu od brata"!? Presodite sami. In še razlika:Radiu Triglav mesečno Kranj za širjenje slovesa nameni okoli 200 evrov mesečno, Radi Gorenc pa lani - na primer - 23 000 evrov ali skoraj 2000 mesečno! In Januarja je nova oblast za (verjetno) december plačala 4000 evrov! Madona, le koliko bi CNN računal!?!