Kranjska oblast pripravlja strategijo turizma in svetniki in svetnice jo bodo sprejeli. Podlaga je "za dol past": vprašalnik kjer o turizmu odgovarjajo skoraj vsi, le poklicani ne. Na primer: gospodarstvo, turistično gospodarstvo. In zato je treba kar takoj zapisati: ja, strategijo potrebujemo - ampak: kakšno, za koga, o čem in kdaj? Kajti naš turizem je v Kranju jasno viden: lahko prodajamo "mesto duhov" s praznimi ulicami in trgi! Lahko ponudimo zgodbo o zavodu kjer je turizem brez vodstva in repa in glave! Lahko se vprašamo, zakaj nam dogodke "ponujajo" kriminalisti in mestne uradnice, realizirajo pa "uvoženi posredniki in organizatorji"! In konec koncev: kako gre strategija turizma skupaj s podatkom, da še ne vemo, ali se bo z njim spopadel zavod za turizem ali bo zraven še kultura? Bistvo: v Kranju bomo težko konkurenčni Ljubljani, amo pa lahko posebni, svoji, zanimivi. In tu se pa da ponucati zamisel bivšega podžupana Bojana Homana: kranjska klobasa kot kulirnaričen okvir in podlaga. Si predstavljete evropski festival klobasarjev od Nemčije, Avstrije do Hrvaške kjer jim bomo še nekaj časa dovolili "kranjsku kobasicu" ali kako že to gre? In če bi k temu dodali še za domačo rabo decemberskega Prešerna, ker se je takrat rodil in mi imamo občinski praznik in je veseli december? Potem že imamo kaj posebnega, da o rovih in kanjonu Kokre ne pišemo. Ampak: pišemo strategije, kajne!? In jih sprejemamo kar tako na hitro in na podlagi študij, ki jih lepo plačujemo! Si predstavljate, če bi ob avtocesti povedali vsem, ki drvijo mimo, da ponujamo krasne "krainerwurs....." in še kaj. Ampak, ti smola: jih res ponujamo? Jih res v Kranju lahko pojemo? Ja, v nekaj gostilnah, ki vztrajajo že. Drugače pa "dobrodošli v kraljestvu kebaba, ćevapov ipd." Pa nimamo nič proti multi kulti prehrani - kitajsko imamo tako ali tako v vsaki vasi, kajne!? Pa mehiško, jasno! Pa picerij nebroj.... Kranj bi lahko našel svojo posebnost in zasnoval za turista prijazno povabilo: pivo+klobasa v mestu kjer ne boste lačni in vam ne bo dolgčas! No, ker se na turizem in fuzbal vsi spoznamo, je tole samo - klobasanje. Kot je tudi pisanje strategij ad hoc in zato, ker papir vse prenese... Bralka Manca pa nam piše, kako bedno se je počutila z nemškimi gosti v Zavodu za turizem kjer ji z nemščino niso mogli pomagati ne s pojasnili, ne s prospekti....Promocija?!