Hladen tuš za Trilarja: argument za prestavitev naše avtobusne postaje je na majavih nogah, ker je država sklenila, da odpade drugi tir železnice ob avtocesti /varnosti, finančni in drugi razlogi/ in že pelja vse aktivnosti za drugi železniški tir ob sedanjem! To pa pomeni, da bi bila gradnja nove postaje sredi naselja oziroma šol in zdravstvenih ustanov še dlje od železniške postaje res absurd! Do zdaj je bil namreč argument v tem, da mora Kranj urediti prometne tokove - zdaj bo moral pa svoj Občinski prostorski načrt, ker bo to potrebno zaradi spremenjenih prometnih tokov. In če razmišljamo laično: če bi bila avtobusna postaja poleg železniške, bi bilo najmanj škode za ljudi in okolje, ker bi Kranj (končno) moral urediti le še povezavo med obema postajama (skupaj) in mestnim središčem kar pa v 21. stoletju ni ravno podvig (za brezplačne mestne prevoze damo podjetju v tuji lasti 1 000 000 letno).Nauk: najti lokacijo za avtobusno postajo ob železniški, upoštevati novost države in najti rešitev! Zlato polje = avtobusna postaja? Neumnost.