Časopis Delo prinaša zanimiv članek o tem, kako je volja občanov v navzkrižju z odločitvami županov. Primer, ki je obdelan, zadeva (tudi) kranjsko avtobusno postajo. Arhitekt Janez Lajovic bo verjetno za občana Trilarja in Več za Kranj samo še eden tistih, ki ne razume "svetega interesa" kranjske politične elite, ki si je postajo zamislila - kot piše arhitekt - med objekti, ki potrebujejo mir, na premajhnem prostoru, brez dodatnih dejavnosti ...."prometne obremenitve se bodo še povečale" Ne trdimo, da ima ugledni strokovnjak prav, da je njegova zadnja. Kaj pa Gorazda Copka "poslovni in osebni prijatelj podjetnik", ki je za 20 000 evrov izdelal študijo, ki kaže - da mora biti postaja prav tam: med šolami, zdravstvenimi objekti, na majhnem prostoru...!? To je dober projekt naše oblasti, če bi župan odstopil - dobrih projektov ne bi bilo = besede istega Copka (Več za Kranj), ki v mestnem svetu skupaj z ostalimi kima projektu, ki ga je isti avtor dobrih projektov pred volitvami dobesedno "trgal na kose", ker je pač zrasel na zeljniku Mohorja Bogataja. Pa pustimo kranjske politike pri miru, za arhitekta gre. Ki je jasno in odločno in strokovno zapisal kar je ljudska, kmečka pamet že ugotovila: lahko, da je lokacija sedanje postaje slaba, a nova je še slabša. In medtem - če ne veste - je tudi država čez železnico ob avtocesti naredila križ in bo šel drugi tir ob sedanjem. Ne vemo, če Copek&Trilar&Klofutar&Vehovec ipd. berejo Delo. Želimo jih opozoriti na tekst, ki ni navijaški, ampak ga je napisal nekdo, ki se spozna na (upo)rabo prostora. Nimamo upanja, da bi morda Desusov Štefe ali "ledo sladoledo" svetnik Vidmar (SZNKS) ali biciklist Bajt odločili drugače, kot jim bo ukazal občan Trilar - gre pač za pragmatično prodajanje dvignjene roke. Zato je tekst v Delu sporočilo za vse, ki imajo lastno pamet: ne pustimo se nategniti skupini ljudi, ki imajo svoje interese. Ker to niso naši interesi. In še: če interesov nimajo, potem je še slabše: so preprosto zablodili v to naše mesto in naše probleme. Gospod arhitekt jih je danes povozil in "čudoviti projekt avtobusne" tudi. Hvala mu!

Če ne bo Trilarja, ne bo dobrih projektov (za njegove prijatelje)!? Svetnik Copek se bo moral ugrizniti v jezik...
Zlato polje: stroka pritrjuje ljudem, ki nočejo avtobusov pod svojimi okni...