Nedavno so podjetniki in trgvci iz mesta ustanavljali ceh in pri tem poudarili: kranjska javnost nič ne ve o dogajanju v mestnem jedru, še sistema brezplačnega parkiranja ljudje ne poznajo in obveščenost o prizadevanjih vseh v mestu je izredno slaba - a kaj, ko je oglaševanje in podobno drago! Pa se je našel nekdo, ki je opozoril, da Trilar mesečno zapravi lepe denarce za "svoje medije" a la prosluli občinski časopis ali radijsko oglaševanje (Kranj se veselo predstavlja na Radiu Tržič....med drugim). In glej ga šmenta: letos je občina podjetju Infonet slovitega lastnika Radia Kranj in medijskega tajkuna Oblaka nakazala že 10 000 evrov, samo aprila preko 7000! Če se spomnite, kako so ga podprli v predvolilnem času, je to logično. Mestni svetniki pa bi morali enkrat za vselej prevetriti tisoče evrov, ki jih namenjajo iz naših žepov za to, da potem ljudje iz mesta ugotovijo, da se zanje sploh ne ve...Res pa je, da je za najbolj odmevno in brezplačno poročanje o Kranju poskrbel občan Trilar februarja, ko je nase opozoril vse slovenske medije. Pa še plačati ni bilo treba!