Dva milijona klikov bosta kmalu označila, kaj danes ljudi zanima. Dogajanje v Stražišču je Trmo spremenilo v pravi "ljudski portal" in podobno je in bo zagotovo s Komunalo in njenimi načrti za podražitve. Trma prinaša novice, ki jih zaman iščete v medijih, ki so ustaljeni. Predvsem tržno: veliko denarja za oglaševanje in promocijo lokalne politike dobivajo od občin in njihovih povezanih partnerjev. Ne, nič nimamo proti - vsak ima poslovno politiko kot si jo pač zamisli. Problem je le v tem, da je povezava na lokalni ravni zelo močna in problematična. Če boste gorenjske medije preverjali na Supervizorju, boste ugotovili, kdo in kako živi od nas. Mi plačamo, kar beremo. Oziroma gledamo. Ali poslušamo. Kajti lokalne oblasti so sprejele logiko, da lokalni mediji zaslužijo plačilo, če poročajo. Jasno: če občina plača, da se o njej poroča, potem vpliva na vsebino. Posredno ali neposredno. Berete umotvore (na primer) kranjskih svetnikov? Veste kdo to plača? Mi. Preprosto imajo mediji pogodbe kjer so vključene tudi take klobasarije = po strankarskem ključu.

Mi pa izbiramo teme, ki ljudi žulijo. Resnično sledimo problemom tega okolja. In branost raste iz tedna v teden. Ljudje nas sprašujejo, kako se reklamiramo. Se nam ni treba. Kdor na Trmi zve več kot v vseh trobilih skupaj, je pač postal naš bralec. Ponavljamo bistvo in temelj Trme: Kranj, okolica. In ne lastimo si monopola resnice. Se tudi motimo. Grešimo. Veseli bomo tudi polemike, popravkov, kritike. Obenem pa se nam že dogajajo "prijatelji Trme", ki nas obveščajo o problemih. In sledimo še enemu načelu: zanimajo nas življenjski problemi. In odzivi nanje.

Kaj danes ljudi zanima? Tisto, kar se dogaja res okoli njih in z njimi. Zanimajo jih odločitve, ki neposredno zadevajo njihov vsakdan. Eno je varnostni svet čez lužo, drugo občinski svet pred nosom. Temu Trma sledi in vi berete najbolj brani spletnik. Zakaj je temu tako? Ker smo prvi, jasni, odločni, neposredni. Ker nismo nikomur nič dolžni. Oziroma ni nihče nam nič dolžan.

Radi bi pisali o bolj pozitivnih stvareh. Pojavih. Primerih, ki vzbujajo upanje. Morda nam lahko kaj pomagate? trma.sem@trma.si