Je bolj pomembno kaj v podjetju, klubu, na občini delaš, ali kaj o tem pišeš, objavljaš, sporočaš? No, v poplavi novic je seveda ključno še vedno, kaj delaš in ne kaj sporočaš, ker je to dvoje lahko navzkriž. Kot je pri kranjskih smučarjih in skakalcih: verjetno trdo delajo, a o sebi ne poročajo veliko oziroma so dobesedno "za časom". In potem pričakujejo, da bo javnost (vsi mi) navijala zanje, da bomo znali tudi kak evro prispevati? Pa je odnos do iste javnost tak, da človek ne more verjeti...

Danes je vsakdo, ki dela v športu, kulturi, društvih, kjerkoli - dragocen. Ker jih 99% za to delo ne dobi niti centa, žrtvujejo pa ure in energijo. Prav. A treba je s časom v korak. Na primer: Trmi je branost ob objavi novice o milijonskem "darilu" sosednji občini spet poskočila, da je veselje. Torej je javnost odzivna na zanimive, da ne zapišemo - dobre novice. Ker je znano, da so bolj popularne slabe, ker je lepo brati kako kdo koga tlači v drek (oprostite). Pa metlo na domač prag: Trma je kritična, včasih celo preveč!? Res je. Toda silno smo pa veseli pozitivnih novic, še bolj pa pozitivnega delovanja, pozitivne energije.

Zato je seveda toliko bolj moteče, če nas opozorijo, da tisti klubi, ki imajo polna usta uspehov in zmag, ne zmorejo o sebi povedati dobesedno nič. Ki ne zmorej niti članom ponuditi informacij o svojem delu in uspehih in težavah. Res je to nerazumljivo v času, ko splet dobesedno zasuva vse nas z vsemogočimi novicami o vsem mogočem kar se in kar se ne dogaja.

Kranj si zasluži, da najprej o sebi in vsem kar se dogaja, več pove. Neskromno: Trma je tu bila edina in je edina, ki je drugačna. Ki ne sledi uradnim medijem in uradnim sporočilom. Morda nas ravno zato bere vedno več obiskovalcev naše spletne strani?