Je nogomet popularen? Je. Je v Kranju najbolj razširjen šport? Je. Ima največ gledalcev in igralcev in mladih? Ima. V "medijskem pokrovitelju NK Triglav" (glej: spletna stran) smo včeraj iskali s povečevalnim steklom najavo tekme, ki bo privabila okoli 1000 gledalcev. V kanjon Zarice jih je okoli 600. Malo? No, ja: državno prvenstvo v smučarskih skokih gleda trikrat manj ljudi. Tako to pač je. In še manj jih bo, če bo =beno predsednik tako dobro skrbel za promocijo tekme, ki mu bo z vstopnino prinesla rekorden izkupiček v letu 2015 - o tem ni dvoma. Da seveda medij, ki ima nesporni monopol lokalnih novic z eno vrstico (!!!!) omeni najbolj obiskan nogometni=športni dogodek te jeseni v Športnem centru, je seveda sramota. Ne za medij: oni so na trgu in pokažejo, kako cenijo medijsko pokroviteljstvo - sramota za klub(a) in nogomet in gledalce,ki bomo prišli. To je odraz nerazumevanja športa, trga ipd. Pač pa bo "poslankin svak" seveda dobil v istem mediju na razpolago cele strani za bicikel in kdor goni pedala, je pač nekaj posebnega!? V slovenski reprezentanci sta nastopila včeraj dva Kranjčana, v mladi še nekaj! To so izdelki okolja, ki ima mnogo drugih znanih športnikov, a vse manj uspeha v igrah, ki privabijo največ gledalcev. Verjetno tudi: bralcev. In če v tujini mediji prepoznajo nogomet in množice, pri nas naredimo vse, da bi bil stadion s praznimi tribunami dokaz nerazumevanja osnovnih pojmov. Lep dosežek, tale vrstica, ki jo je tekmi leta NK Triglav namenil pokrovitelj!