Jutri bodo klubi z imenom Triglav podpisali, da so Triglav in da to nekaj pomeni. Ko sem pred kakimi 10 leti sam sprožil to zamisel (in verjetno nisem bil prvi), smo imeli še KK Savo (kolesarstvo je preživelo, Sava kot taka pa ne) kjer o kakem Triglavu niso želeli slišati (danes so KK Kranj???), drugi pa so se zmrdovali, ker je pač predlog dal nekdo, ki mu je treba oporekati (Miran Šubic, takrat v nogometu). Pa to je zgodovina, stopimo čez to - kot pravijo. Skrajni čas je, da blagovno znamko v športu začnemo skupaj negovati, razvijati. Zopet ideja, ki tudi ni povsem izvirna, a je za Triglavovo družino nujna: promocijski sklad Kranja! Ker drugače se bodo klubi zopet med sabo borili za iste sponzorje, iste funkcionarje....Promocijski sklad pomeni jasno opredelitev, pomeni jasno zbiranje sredstev, pomeni jasno usmeritev. In v tak sklad lahko prispeva tudi občina, proračun. In v tak sklad je treba uvrstiti tudi kulturo in kulturnike. Tak širši okvir ne bo nastal čez noč, a je potreben, da ne jemljemo denarja klubom (proračunska delitev) in jasno ločimo, kdo je zaslužen za promocijo mesta, okolja, občine. Če NK Triglav na tv spremljajo lahko po vsej Sloveniji, ko igra v prvi ligi, mora Kranj to izkoristiti - oglaševati mora svojo kulturo, turizem, podjetništvo. Če naš skakalec presega povprečje, mu je iz sklada treba pomagati. Temeljni problem je vedno bil: razmejiti rekreativce od tistih, ki v športu nekaj dosežejo. Naša karateistka Rističeva je še v Kranju neznana, sram nas naj bo! Če bo blagovna znamka ostala brez ustrezne materialne podlage, se Kranj športno ne bo vrnil na stare pozicije. Ampak: o denarju in za denar se povsod skregamo. Zato bo ključno, kdo bo usmerjal Triglavovo blagovno znamko v razvoj in napredek. Brez zamere: predsednik NK Triglav Beno Fekonja je žal tragični lik take pobude in usmeritve, ker sam kot predsednik ni zmogel v Kranju najti praktično nobene podpore klubu in "živi" od podlage, ki so mu jo naredili predhodniki. Zato je treba preseči stare miselne vzorce in v "Triglav=Kranj, Kranj = Triglav" pritegniti nove, pametne, sposobne ljudi. Ne samo iz športa!