Če si hotel kakega res ogretega vernika spraviti v zadrego, si ga vprašal o vsemogočnem. Ali lahko - če je vsemogočen - napravi tako skalo, da je ne more dvigniti? In je bil vprašani v zadregi. Podobno vprašanju: ali ti še ženo tepeš? Tudi tu je odgovor vedno problem za vprašanega.

Danes se sprašujemo, ali je politik vsemogočen ali ne? Ali je sodišče nad njim, pod njim, ob njem? Ali sploh kje je in če je, kje je? Težka vprašanja. Na primer: kako je mogoče, da kranjsko tožilstvo in kranjsko sodišče ne pospešita preiskovanja dejanja našega župana in četice, ki je pomagala pri sloviti poravnavi za 600 000?! In smo v zadregi: kaj je hitro in kaj počasi, kaj se je in kaj se ni zgodilo?

Res pa je, da pred kranjskim sodiščem ni Branka Grimsa in Bojana Homana (veljaka SDS in kranjske koalicije). Nič ne vpijeta, da naj pravica zmaga. Onadva sta namreč že dvignila roki, da je s poravnavo vse v redu, policija+tožilstvo+sodišče pa še niso odločili. Kaj bo, če se bodo "zmotili" in odločili drugače od Bojana in Branka? To je preslikava današnje "sodbe stoletja" iz Ljubljane v Kranj. Zgodba pa je povsem enaka: vedno bodo/bomo nezadovoljni. In vedno bomo šimfali policijo in sodnijo. Da o politiki ne pišem. Bistvo pa je povsem drugje: ljudje smo sklenili med sabo sporazum, da bo o sporih med nami in sploh o naši krivdi odločala sodnija. To smo zapisali mi v svoje zakone, ki jim mi moramo verjeti in jih spoštovati. Drugače imamo opravka s sodnijo.

Ljudski glas pravi, da "na plesu ni device, na sodniji ni pravice"! Mu je verjeti? Vsekakor (čeprav tisto prvo ni lahko preveriti). In kaj potem? Ja, nič. Dokler ti krivda ni dokazana, si nedolžen = temelj prava in pravic. Ko pa si obsojen (četudi nepravnomočno) pa moraš nedolžnost dokazovati tudi ti s pritožbo. Zato čakamo na dan, ko bosta Branko Grims in Bojan Homan tudi pred sodnijo v Kranju. Kajti njunemu boju za pravico pač ne gre oporekati - to je največja, najbolj zahtevna naloga slehernega od ljudstva izvoljenega predstavnika oblasti.

In še odgovor: vsemogočnih ni. Niti pri nas. Nikjer. Lahko imajo vse, lahko obvladujejo vse, na koncu se za vse enako konča. Med tem pa je najbolj pomembno, ali greš lahko s čisto vestjo vsak dan spat.