Trilar se ne šali: navkljub dejstvu, da železniški promet ne bo tekel v bližini njegove nesojene postaje ampak tam kjer teče zdaj, on še vedno sanja o "avtobusnem terminalu". In zdaj išče "promotorje", ki naj bi jo zgradili. Kar samo potrjuje, da je postaja velik biznis za mestno politiko: mimo želja ljudi, kajpak. Kajti edina in logična in jasna lokacija je zdaj ob železniški postaji ali pa tam kjer postaja je in bi jo bilo treba posodobiti. Kaj pomeni iskanje promotorjev = ljudi z denarjem? Javno-zasebno partnerstvo, ki seveda pomeni vlagatelja v stolpiče kjer bo zaslužek, v parkirno hišo kjer bo zaslužek in v abtobusno postajo, ki jo tam ljudje nočejo. Biznis smo napovedali že takrat, ko je Trilar spremenil čez noč stališče "o zavoženem Mohorjevem projektu" (pred volitvami je obljubil, da ga bo spremenil) in se je začelo govoriti o tem, da so glavna privlačnost pač poslovni in drugi prostori. Zdaj je znana tudi cena: 33 milijonov evrov. Ni pa znano, kako bodo na ta nov poskus odgovorili ljudje na Zlatem polju oziroma mestni svetniki? Ali pa se bo delilo kot kolesarnice in kolesarske steze: tvoja roka nekaj šteje... Pustimo času čas, a si drznemo napovedati, da bo vlagatelj znan slovenski javnosti in je tale javna objava samo del scenarija...