Mejniki padajo, vprašanja ostajajo - ob 20 milijonih bo odločitev zopet aktualna:

*Trma je daleč najbolj bran lokalni medij

*Trma je trn v peti mnogim, mnogi pa nas dnevno pozivajo, da nadaljujemo

*Trma nima nobenih prihodkov, donacij, subvencij - vse plačamo prostovoljno iz svojih žepov

Velja tudi tole:

*Trma je podjetniški + novinarski izziv

*Trma potrebuje nove ljudi in nove ideje in pristope, če želi postati regijski, državni medij

KDORKOLI ŽELI SODELOVATI NA KATERIKOLI NAČIN, JE DOBRODOŠEL. MEDIJ, KI NE NAPREDUJE PAČ - NAZADUJE.

IZJAVA USTANOVITELJA IN UREDNIKA:

"Ne slepim se, da nimamo pomanjkljivosti. Smo kadrovsko, finančno in še kje šibki. Zato je prelomnica jasna: ali še več in bolje ali pa zapik. No, nihče ne obupuje, ker smo trmasti - a sam nisem nikoli imel iluzij glede Trme. Spontano je nastala in se nesluteno razvila. Če kdorkoli želi biti del tega, če želi Trmo razvijati in nadgraditi, so vrata odprta. Star sem skoraj 66 let, v novinarstvu pa 45 let. Toda novi pristopi lahko prinesejo vsem "trmatorjem" nove vsebine. Zdravje in vse v zvezi z njim in okolje in vse v zvezi z njim - tega nam manjka. Radi bi tudi več vsebin s področja športa, ker je to nekaj kar vse Slovence zanima in povezuje. Želimo si več vsebin za mlajše generacije in tudi zato VABIMO MLADE LJUDI, DA SE NAM PRIDRUŽIJO, PREVZAMEJO ODGOVORNOST IN SO TRMASTI! To ni kak izraz obupa ali nemoči ali...je le preprost odziv na čas, ki je kategorija, ki ji nihče ne ubeži! Zato je zdaj morda čas, da Trma postane medij, ki bo tehnološko boljši, kadrovsko močnejši, vsebinsko bogatejši. Priznam: kot ustanovitelj nisem nikdar sanjal o tem, kar se nam dogaja - a ne gojim napačnih predstav: novi ljudje bodo morda Trmo razvili še bolj in bolje! VABLJENI VSI: PODJETNIKI, VLAGATELJI, SODELAVCI ALI SAMO IN PREPROSTO - PRIJATELJI TRME!"

Zgo. Bitnje, 30.3.2024