Privilegiji občinskih politkov so velikokrat neznanke, ker so mnogo manj na očeh javnosti kot. npr ministri, predsednica države ipd. TAKOLE SLUŽBENE POTI ZADNJI DVE LETI OPRAVLJA MATJAŽ RAKOVEC, ŽUPAN:
V letu 2024 je župan Matjaž Rakovec opravil 25 službenih poti v Sloveniji, od tega 23 v Ljubljano, eno v Škofjo Loko in eno v Laško. Opravil je še 7 službenih poti v tujino in sicer v Fukui (9 dni, 16 ur), Olympio (2 dneva, 20 ur), Rotterdam (2 dneva, 18 ur), Buyukcemece (2 dneva, 5 ur), Strasbourg (1 dan, 16 ur), Bruselj (1 dan, 11 ur) in Dublin (1 dan 22 ur). Stroškov za dnevnice, parkirnine ter javni prevoz je bilo za 1.860,54 evra, stroškov za letalske vozovnice pa 4.234,34 evra.
Poudarki za leto 2024:
1.
Za službeno pot v Olympio/Grčija/ župan ni zmogel najti uradnega vabila kar seveda vzbuja dvom v ta naziv.
2.
Službene poti v Sloveniji pomenijo cca 1000 km službenih voženj z vozilom, ki ga uporablja tudi v osebne namene in zanj ni treba plačevati bonitet - gre za električno vozilo Škoda Enyaq /fotografija je simbolična/

V letu 2025 (do konca meseca oktobra) je župan Matjaž Rakovec opravil 25 službenih poti v Ljubljano. Opravil je še sedem službenih poti v tujino in sicer v Pulj (17 ur), Berovo (2 dneva, 2 uri), London (1 dan, 11 ur), Herceg Novi (2 dneva, 6 ur), Vilno (3 dni, 7 ur), Fukui in Osako (9 dni, 18 ur) ter Kaleici (3 dni, 3 ure). Stroškov za dnevnice, parkirnine ter javni prevoz je bilo za 1.716,62 evra, stroškov za letalske vozovnice pa 3.019,59 evra.
Poudarki iz leta 2025:
1.
K službenim potem je treba prišteti še 4 dni Barcelone ...
2.
TOLE PA SO ŠTEVILKE, DA TE KAP:
V obdobju od 1.1.2024 do 31.10.2025 je Matjaž Rakovec z zasebne in službene namene s službenim vozilom opravil 58.973 kilometrov.
GRE ZA SKOPRAJ 60 000 PREVOŽENIH KM V 22 MESECIH = CCA 2500 NA MESEC. ČE SEŠTEJEMO 50 VOŽENJ V LJUBLJANO, TO ZNESE 3000 KM, ČE DODAMO ŠE PREOSTALE ŽNJE, TO ZNESE 1000 KM IN SEVEDA TUDI PREVOZE PO KRANJU IPD. ŠE 7000 KM = PRIDEMO DO ŠTEVILKE 10 000 KM SLUŽBENIH PREVOZOV IN CCA 50 000 KM PREVOZOV V ZASEBNE NAMENE?!

A kar zmore župan (ki sicer stalno živi v Kranju), zmore tudi Tržičan Bojan Veselin ović, direktor mestne uprave! FANTASTIČNO JE, KAKO JE "NAPREDOVAL" PRI SLUŽBENIH VOZILIH IN KAKO LAHKO SVOJE ELEKTRIČNO VOZILO ZDAJ V ZASEBNE IN SLUŽBENE NAMENE UPORABLJA DO - 1¸5 000 KM MESEČNO!
Na podlagi 9. člena Pravilnika o uporabi in vzdrževanju službenih vozil Mestne občine Kranj imajo pravico do uporabe službenega vozila v službene in privatne namene župan, direktor mestne uprave in podžupani. Direktor mestne uprave je imel do sedaj v uporabi od 3. 1. 2023 vozilo Citroen C4 (električno), od 25. 4. 2024 Volkswagen ID.3 (električno) in od 4. 8. 2025 Škodo Enyaq IV (električni). Omejitev za vozilo, ki ga uporablja direktor mestne uprave, je 15 tisoč prevoženih kilometrov mesečno. Poslovni najem vozila, ki ga uporablja direktor mestne uprave in ki vključuje vse stroške najema in vzdrževanja stane 816,74 evrov mesečno, vozilo, ki ga uporablja župan, pa stane 976,57 evra mesečno in prav tako vključuje vse stroške. Mestna občina Kranj vozili najema pri podjetju Vizija mobilnosti.
Poudarki:
1.
Direktor/"Glasi iz ozadja"...kot so ga predstavili na uradni državni proslavi kjer je bil v Tržiču napovedovalec/ je torej od skromnega C4 presedlal na enako vozilo kot ga vozi župan...
2.
Obe vozili plačujemo davkoplačevalci - torej samo najem stane 1700 evrov na mesec ali cca 20 jurčkov letno...
3.
Podjetje Vizija mobilnosi večino prihodkov z javnim denarjem ustvari v MO Kranj....taki so uradni podatki:

NAMESTO ZAKLJUČKA: GANLJIVO JE BILO NEDAVNO NAZAJ NA SEJI MESTNEGA SVETA POSLUŠATI TAKRAT ŠE VODILNEGA FINANCARJA MIRKA TAVČARJA, KAKO NI DODATNEGA DENARJA (NEKAJ 10 JURJEV....) ZA SUBVENCIJO PLAČIL STARŠEV V VRTCIH....
DENARJA SEVEDA JE IN TO VELIKO IN ZA VSE MOGOČE STROŠKE! TAKOLE SE VOZITA BREZPLAČNO VODILNA MOŽA KRANJA.... GOSPOD ŽUPAN PA PRI TEM SEVEDA ŠE MARLJIVO POTUJE PO SVETU.....