Smučajmo vsi...smo peli včasih! Tik pred zimsko sezono je eden od uporabnikov spletne strani Alpskega smučarskega kluba Triglav "ponorel": To je pa kamena doba! Namesto kake sveže informacija za vse člane, namesto spletne ponudbe, imamo tragično dokazilo, kako se lahko zapravi priložnost!" (in se je znebil še kake bolj krepke). Ja, če na spletni strani kot "sveže" prebereš, kako so se imeli poleti 2013 ali... v Premanturi in če med naštetimi tekmovalci najdeš Valenčiča (???), potem lahko prikimaš: tole je pa kamena doba komuniciranja! Kajti tudi predsednik kluba naših alpincev Roman Meško je bil prisoten na sestanku kjer so vodilni v klubih in društvih Triglav podpisali dokument o promociji in trženju in predvsem uveljavljanju blagovne znamke Triglav - rezultat pa je žal viden. Pa da ne bomo krivični: podobno ali enako ("novica" je poletna in sega v čas celinskega pokala kar je tik pred zimsko sezono sramotno...) ravnajo na strani skakalnega kluba, smo preverili po polomiji pri alpincih. Če bi to za vaški društvi, bi se ne spuščali a analizo, kdo lahko v času poplave novic vseh vrst tako pišmevuhovsko ravna s tistimi, ki bi radi na klubski spletni strani zvedeli vsaj osnovne novice o dogajanju v športu, klubu.... In zato se ponovno vprašajmo, ali znamo in hočemo kranjsko športno znamko res uveljaviti, ali pa so se nekateri slikali z županom in že doma pozabili, kaj je bistvo. Da o vlogi (samo)promotorja Bena Fekonje (roko na srce: spletna stran NK Triglav je vsaj spodobna glede na omenjeni) ne pišemo - "deja vu", bi lahko sklenili. Seveda bo marsikdo rekel, da je važno, kaj se dela in ne kaj se piše....kdor pa je vsaj "povohal" trženje v športu bo ob tem rekel: "Ni jim pomoči!"