Županski kandidat Boštjan Trilar je prvi pokazal, da misli resno in deluje resno. Kampanja za volitve in stolčke pa je mnogokrat povezana z umazanijo, ki jo pač naplavijo na dan tisti, ki želijo na tak način vladati ali zavladati. Kranjčani smo pač take ovčke, da vse dejansko radi pozabimo in se morda zapičimo v kako podrobnost. Pod dejansko pa so seveda dejanja, zato je kampanja vedno razlog predvsem za pregled - storjenega.
Ne vemo, koliko bo kdo umazanije po kom zlival in kdo vse bo sodeloval. V Kranju je bil opažen eden od ideologov politične kariere Mohorja Bogataja. Bogati Kranjčan naj bi sicer živel v tujini, eni ga štejejo med sovražnike našega župana - drugi pa trdijo, da zopet skupaj snujeta nove politične in druge zmage. Tako je to v kampanji: korist poveže vse v povezave, ki so potem pač pomembne. Se spomnite Bogatajeve kampanje pred štirimi leti in dejstva, da je ob sestavljanju koalicije odšel na dopust v južne kraje - politiko pa je skupaj zbobnal kar njegov zaupnik, ki je zdaj obtožen zaradi slovite poravnave s stanovanjsko zadrugo - njegov partner in naš župan pa ne!? Gospod odvetnik je MO Kranj v treh letih izstavil za nekaj sto jurjev računov - plačali smo jih pa mi.
Kampanja je torej čas za pregled grehov in zaslug. Če pomislimo, da bodo na tihem ali na glas sodelovali Janševi+Kučanovi (SDS+SD) kot do zdaj v koaliciji, potem je Kranj res nekaj posebnega v tej državi. V Ljubljani se videti ne morejo, tukaj pa lepo kupčkajo s Kranjem in milijoni, ki so povezani s projekti kjer so vsi zraven, da gre vse lepo kot po maslu: zakonito, urejeno, čisto....
Kampanja novih kandidatov ima eno prednost: težko jim je očitati velike grehe v politiki in njenih posledicah. Naš dosedanji župan pa je po tej plati naravnost idealna tarča. Neutemeljeno? Ne. Če greste na tržnico ali na avtobusno postajo ali če poiščete poslovno cono v Kranju (in je ne najdete), ste že v kampanji proti....Pa ni treba umazanije, dejstva bodo dovolj!