Dejstva: nismo Celje, Murska Sobota in še kako mesto kjer imajo od nekdaj svoj časopis. Ravno nasprotno - za Kranj je zaničlna medijska puščava kjer se najbolje znajdejo tisti, ki objavljajo hvalospeve oblastnikom, sklepajo z njimi pogodbe o sodelovanju in dobijo "rento". Radio Kranj, Radio Tržič (!), Gorenjski glas so mediji, ki nesposobnost, da Kranj dobi svoj časopis, unovčijo vsak mesec z nekaj tisočaki iz proračuna. Prav imajo! Kajti paradoks je rec "socrealističen": da bi o vas poročali, nam plačajte...in potem o nogometni tekmi leta v takem mediju najdete 1 (eno) vrstico, ker bi morda morali gledalci z vstopnico plačati še to, da bo nekdo o tem poročal...
Zakon trga neusmiljeno klesti po medijih. In zato so politične pogodbe o tem, koliko fotografij župana bo v občinskem brezplačnku, dobrodošle in koristne. Podjetniški pristop se je oženil s politično stvarnostjo. Medij potrebuje politiko, še bolj je res obratno. Zdaj pa se je župan očitno odločil zadeve vzeti v svoje roke. Potihem, kot je navada za župana, ki vlada netransparentno: govori, da koalicijo sestavlja in da je ne potrebuje. Kajti na tak način je "one man band" kjer pač trguje z interesi strank, ki ga podprejo, če dobijo "plačilo". Kolesarska steza ali kaj drugega - tako pač to gre. In zato je o mediju, ki ga pripravlja na naše stroške, molčal. Nič ni povedal nikomur, a sam potrjuje, da se razpis pripravlja in v nekaj mesecih lahko nastane nov časopis.
Bistvo problema je ravno v tem. Če bi Kranj zmogel oženiti podjetniško dejavnost z informacijsko, bi časopis že imeli. Zanimivo: županu je bil ponujen tudi radio Kranj, a se za nakup ni odločil. Zato pa se je lastnik medijev iz Ljubljane, ki z županom odlično sodeluje (vir: pojavljanje župana in novic iz Kranja v njegovih programih). Kdor bi pomislil, da gre pri vsem samo za obveščanje, bi bil naiven. Gre za jasno odločitev o tem, da je treba to področje obvladovati. Mestni časopis je priložnost za to. Edini problem: celo v njem bo težko več hvalospevov (kateremukoli) županu kot v sloviti Kranjčanki.