Župan Mohštjan skoraj vedno rad poudari svojo poslovno pot. Čeprav je nekaj avtosalonov zamenjal (ali so saloni zamenjali njega), mu tega ne odrekamo: akcije, popusti, klima zastonj, zimske gume v akciji ipd. so prijemi, ki s pločevino vred "zrajcajo" kupce doma in po svetu. A zdaj je treba prodajati kaj drugega, prijemi so pa isti. Jasno: če vedno poudarjaš, kako uspešen si bil pri plehu, bo z ljudmi isto ali vsaj enako?!
In naš župan je vedno v akciji: skuša skriti pomanjkljivosti (kot pri novem modelu avta), poudariti prednosti (kot v vsaki akciji) in pri tem se smeje (v pleh biznisu pa dolgonoge kažejo - noge) in nam dopoveduje, da je tisto, kar je obljubljal in obljublja in bo obljubljal - res. Politika je nateg, trdijo mnogi - prodajanje avtomobilov pa močno blizu tega! Kajti: vedno je treba kaj skriti in v ceno zaviti vse mogoče, da ljudje kupijo..
Po preverjenih novicah iz naše lokalne politike, je v Trilarjevem močvirju postalo nemirno: enim ni dovolj. Česa? Ja, uodnosti. Privilegijev. Za to, da dvignejo roko, hočejo več! Pravi mali puč med tistimi, katerih cena je s popustom res majhna. Vsaj tako je trgovec prepričan: če da temu zraven gume in onemu klimo zastonj, bo "zalafualo". In tudi je. Obdajajo ga pač mali dilerčki, trgovci lokalne scene, ki se od šefa učijo. Kaj nam pripovedujejo SLS, Desus, NSi, Lista za razvoj Velov, SZNKS in še ena lokalna stranka? Da uživajo v pleh salonu dodatne popuste. In postavljajo svojo ceno. Žalostno, a je res: kranjska politika je postala avtosalon s popusti kjer se vsakdo ujame na akcijsko ceno....
Koalicija naj bi torej v kratkem postala glasna, če je zdaj tiha. Dal si mi klimo, gume, zastonj zavarovanje, garancijo za (še) tri leta - ni dovolj. Zdaj boš dal še ...To je trenutna faza prodajalca Mohštjana. Kdo so "osumljenih pet" slutimo oziroma glede na dobro obveščenost Trme (skoraj) vemo. In ugotavljamo, da nam Boštjan Trilar že leto dni prodaja staro za novo.