Predsednik KS Kokrica je dal na dnevni red seje sveta KS svojo nezaupnico. Jasno: prepričan je, da bo "kolegij na isti strani" izglasoval, da naj še naprej vlada. Kar - na primer - pomeni, da se zanj ne bo spremenilo nič. Morda bo le šoker nadomestil pendrek, kot se temu reče. Ker gre čas naprej. In kje je jedro spora? V KS? Ne. Na Kokrici? Ne. Jedro je v predsedniku in njegovem karakterju. Oziroma v tem, da se mu ne zdi nič sporno, če "zaposli" in plačuje za vzdrževanje karv "kandidatu za zeta" oziroma partnerju svoje hčerke. Ker šerif ima pač pravila, ki veljajo za vse - le zanj ne. In zato so slamnati ljudje v svetu KS kot naročeni, da pokažejo, kako se dela na Kokrici.

Tam se mladim okoli žoge iz maščevanja začne nagajati, ker niso sklonili glav, ko sta jih lokalni šerif in občinski podžupan za bejzbol želela preprosto pregnati z igrišča kjer sami kosijo, sami organizirajo kar pač počnejo. Oziroma: so. Kajti zdaj je KS začela z najemninami ipd. Za kaj? Zato, da pokaže šerif svoj kolt in "potegne prvi". Mimogrede so odslovili dr. Česna, podpredsednika KS in seje za javnost tudi zaprejo, če šerif to predlaga. Ker je na Kokrici pač znano, kdo je "bog bogova" - bo reku.../tak je navadno obvezni dodatek stavkom šefa KS, ki sebe jemlje v tretji osebi/.

Jasno je, da vse to poteka v soglasju z občino in podžupanom in županom in "fingerfaker" uradnico za krajevne skupnosti. Da ne? Da se gre šerif na Kokrici vse to malo po svoje? Možno. V krajevnih skupnostih Kranja je to možno, mogoče, verjetno. Trstenik - se spomnimo. Primskovo - poznamo. Zlato polje - vemo. In tako naprej. Ko so na občini želeli urejati to področje, ki je povsem neskladno s statutom (po domače: urejeno nezakonito), je bil cel hudič: dregnilo bi se v mnoge privilegije in "uzakonjene pravice" kjer se denar troši kot pač se. Za dobro krajanov? Na Kokrici? Nesojenemu zetu v žep?

Krajani na Kokrici zbirajo podpise. Edina možnost. Kajti tisti, ki se obrne proti lastnim ljudem, ki so ga izvolili, je izgubil kompas. Ne pa pendreka. Ali pa šokerja, je bolj moderno.