Bilo je svečano, ko so podpisovali šefi kranjskega športa, kako si bodo prizadevali za uveljavitev blagovne znamke Triglav skozi delovanje in uspehe kranjskih klubov s tem imenom. In je manj lepo, če klub organizira državno prvenstvo in o tem nihče (razen res zavzetih) nič ne ve?
Dogodek ni prvič tako skromno predstavljen ali bolje zapisano: veličastno pozabljen. Pa saj skoki na plastiki niso taka priložnost za rajanje kot na snegu!? Ampak: sredi Kranja imamo najboljše, mi pa na spletni strani kluba ne moremo prebrati, da to bo in kdaj bo in kaj bo in kaj je bilo in kako je bilo in...? Šport je danes posel, kajne? In če ljudje tečejo po Kranju, je to rekreacija in občutek, da si storil nekaj zase. Če pa na Bauhenku skačejo najboljši, je to šport, profesionalni šport.
Ne bomo se spraševali, kdo je odgovoren za medijsko blamažo, za promocijo dogodka, za to, da pač potem ljudi ni...Ni tako bistveno, a bo zagotovo treba prej ali slej vprašati, ali pri nas v Kranju nimamo niti osnov tega, čemur se reče: marketing, trženje športa, popularizacija športa...? Pa saj vse poteka v ilegali kot bi se skrivali drug pred drugim in ne vabili čim več obiskovalcev k skakalnici!
Mimogrede: včeraj je Triglav zmagal. Kje in kako? V košarki, v drugi ligi. Prva tekma, zmaga v gosteh.Mi vemo, da je tako bilo - a ne zaradi obiska spletne strani KK Triglav Kranj. Tamo še spijo...Kako je to mogoče, ko pa klub vodi sekretar Več za Kranj Drago Corn, ki je vendarle mojster za obveščanje drugih? Je predsednik pozabil, da je tudi njegov klub podpisal, da si bo prizadeval za uveljavitev Triglava kot športne blagovne znamke? No, ja...Trma ni pozabila, čestitke za zmago.
Kranjski šport /Triglav/ bodo cenili bolje, ko bo znal za to sam poskrbeti.