Pomislie: podžupan Kranja je vstal s stola, sestopil nekaj stopnic in že je bil na Slovenskem trgu in si ogledal razstavo, ki so jo tam postavili!? Včasih si pomanemo oči ob branju sporočil, ki jih iz velike stavbe pošiljajo medijem. Pa je Janez Černe bržkone najbolj delaven, strpen ipd. podžupan kar smo jih imeli!
Zakaj dogodek ni bil dogodek ampak je postal "PR sporočilo", vedo odgovorni. Toda v Kranju je bila v prejšnjem in tem mandatu jasno izražena želja in namera, da se tretje največje mesto/občina v Sloveniji nariše tudi na medijski zemljevid. S takimi sporočili kot o kolesarski dirki (dva dni po njej) ali res pretresljivi novici, da je podžupan šel gledat razstavo?!
Pometanje pred lastnim pragom: ko sem nekoč še mislil, da kaj vem o tem, kako se (lokalno in širše) obvešča o tem in onem, sem to skušal tudi narediti. Ker sem bil za to plačan. Ker pa o Kranju pišem desetletja, sem z žalostjo odkril, da je obveščanje dejansko "uradništvo" kot vsako drugo. Če se ga tako lotiš. In seveda: sam kot novinar z mnogo napakami si ene ne bi dal prilepiti - neažurnosti, neaktualnosti.
O dogodku v sredo (in udeležil se ga je sam podžupan, marijapomagaj!) poročati v četrtek oziroma enostavno prepošiljati tisto, kar prispevajo drugi, je v precejšnjem nasprotju z digitalnim Kranjem, ki nam ga obljubljajo, kajne? Pa ne zaradi postanih novic kot bi bili res v novinarski kameni dobi, zaradi spoznanja o tem, da capljajo pač po svoje naprej.
Trma je deležna kritik. In dobro nam denejo, ker nas brca premakne, da migamo in kaj popravimo. Toda, da bi sledili občinskim birokratom pri "poslanstvu obveščanja" nam pa na misel ne pride! Kajti CNN ob takih sporočilih s Slovenskega trga 1 že pošilja ekipo poročevalcev...