Ko smo odprli lani julija temo o Kosovcih v Kranju, smo bili po medijskem pristopu prvi in dolgo časa edini. Mi, kadrovsko in finančno in sploh "zanikrn" spletnik lokalnega dometa? Ne, če je tema prava, ni okvirjev in ovir. Pa smo že prej (z)vedeli kaj, kar so potem tudi "glavni mediji" (MSM = main stream mediji) povzeli. Na primer imenovanje Mirana Pavlina za direktorja reprezentanc pa premestitev slovitega bohinjskega župnika - pa še kaj bi se našlo!
Primer teksta od razmerah v reprezentanci Slovenije do 21 let je poučen in tudi zgovoren: Trma je presegla 10 000 ogledov v enem dnevu. Pa so zagotovo tudi druge teme privabile k branju...Ko tako posežemo v slovenski medijski prostor, nikdar ne pozabimo, kje smo in kaj je naš cilj (v živo smo poročali spotoma s seje kranjskega mestnega sveta) in - verjemite! - prav vseeno nam je, kdo nas povzema, kdo nas ignorira ipd. Kajti začel se je še en odziv, ki dokazuje vpliv: oglaševalci želijo sodelovati z nami in tudi to je znak naše opaženosti v medijskem prostoru.
Niso vse teme za vse bralce Trme - a vsaj ena je za vsakega! Tako delamo in zato smo (tudi) slovenski medij. Logično je, da ekskluzivnih vseslovenskih tem tudi v prihodnje ne bomo prezrli, a ostajamo zvesti okolju kjer smo nastali. Trmo so od nekdaj pripisovali prav Gorenjcem, kajne? Kranj je prestolnica Gorenjske, kajne? In če je človek še po naravi trmast, je pogojev za "trmarjenje" več kot dovolj. Kliknite vsak dan na Trmo, njena branost raste strmo!