Milijon za prenovo Delavskega mostu smo zapravili (morda še kaj zraven), a je kljub vsemu zmanjkalo nekaj denarja. Koliko - ne vemo. Vemo pa, za kaj:pronicljivi opazovalec Kranja in poznavalec naših razmer in navad je "udaril" kot vedno točno: tabla Delavski most je žalosten ostanek prenove mostu, ki je stala milijon in nam ponudila pretresljivo zeleno barvo sredi Kranja. Toda: kdo ni imel nit "dratpiršne" (oprostite grdemu izrazu) za čiščenj rje, da o sami tabli in napisu ne pišemo! Slutimo, kako bo: država bo rekla, da odgovarja za prenovo mostu, napis pa...občina pa bo rekla....NAS NE ZANIMA! Delavski mosti je bil odprt za promet 31.julija 1981 in preko njega dnevno vozi okoli 15 000 vozil ali več! Za kaj gre pri vsem skupaj? Za skrb. Za odnos. Za občutek, da delo ni končano, če je tabla skrita za zaraščeno grmovje in na rjastih palicah ter z rjasto ograjo in....sram naj nas bo! Delavski most je ena od zanimivosti Kranja, a tudi po slabem: popularni "Delavec" ni preveč cenjen kot (pravijo) delavci tudi ne! Zasluge za prenovo si bodo pripeli mnogi, odgovornost za tole malomarnost pa....