Na naši klubski spletni strani ste lahko prebrali o "tednu mladih" s proračunom 100 000 evrov! Toliko stane študentska "žurka" v Kranju in z njo bogat spored. Vsak si lahko ustvari sodbo sam.... Ampak: zgodba o revnih študentih tu pade v Savo in Kokro in še kam!
Na naši klubski strani pa dva dni pred odločilno tekmo nismo prebrali o tem, da Triglav lahko osvoji /najprej/ polovični naslov v prvi ligi dečkov. Domžale je v nedeljo treba premagati, v klubu bi za to vsi morali narediti vse in še več. Zakaj? Ker bi bil to pravi podvig po prednosti sosedov (tudi osem točk) in ker je to generacija, ki zna igrati na rezultat. Lahko se jim tudi zalom v nedeljo, lahko so na koncu peti (razlike so res majhne), a to je "tekma leta". Zmaga prinaša možnost boja za naslov državnega prvaka in o tem na Triglavovi klubski strani nič ne piše. Seveda to ni "teden mladih"...
Vedno sem bil pristaš samopromocije: če se sam na svoji spletni strani ne znaš predstaviti in postaviti, kdo te bo hvalil, kdo tiščal naprej, kdo o tebi kaj (z)vedel? Samopromocija torej da, samo promocija pa ni dovolj. Samo hvala brez podlage izpade pač samohvala. Se spomnite "kluba zmagovalcev" in njihovega evropskega pristopa? Bil je dober in pravi in....ampak: manjkali so temelji, rezultati, vsebina. Lahko se nekaj časa tudi samo hvališ, lahko vse staviš na samo promocijo, toda...
V nedeljo dečki Triglava torej igrajo pomembno tekmo. Kadeti so sicer najbližje vrhu in kaj lahko dodajo sredi junija še dečki do 12 let. Mladinci so s stanjem (fantje nehujejo, se vračajo ipd.) povsem nazorno pokazali, kdo in kako in kdaj lahko postane igralec. Dečki pa so prav tako potrdili, da se da fante pri 14 letih marsičesa naučiti: discipline v igri, taktične discipline. Nike turnir torej ni bil naključje in zdaj je še ena priložnost za potrditev. Zmaga sama po sebi ničesar ne jamči, a že kar "usojeno" prvo mesto Domžal bivsaj v nedeljo zvečer - presegli. Zato namesto uradne strani in uradnega povabila: "Pridite na tekmo, na mladih nogometni svet in Triglav stojita!"