Poletje se bliža, "čas kislih kumaric" za novinarje, medije. In za Trmo čas premisleka. Bližamo se 17 milijonom klikov na Trma.si in čeprav nam to štetje koristi le pri samozavesti, se je treba vedno vprašati. Ne samo po novinarsko "kdo, kdaj, kje, zakaj..." ampak tudi nasploh.

Prav zaradi tega se še vedno odzivamo na probleme iz našega okolja, če nam kdo "naloži nalogo" ali pa kar tako. In tega je vedno dovolj: ljudje nam zaupajo, pišejo, sporočajo.

Trma je edinstven slovenski medij, ki po svojem pristopu nima konkurence ali podobnosti. Nikdar nismo za svoje delovanje prejeli niti centa od nikogar. Še manj smo prejeli kako "uslugo". Preprosto delujemo po načelu....

TRMA JE SAMO SVOJA, SAMA SVOJA IN SAMOSVOJA

Niso nas uspeli utišati z vsemi metodami in nas ne bodo nikdar. A to je le okvir, kajne?

Miran Šubic, ustanovitelj in urednik Trma.si