Kranj ima najcenejši mestni potniški promet. Hura! Pustimo ob strani mučen občutek, da se vsi ti avtobusi čez dan vozijo bolj ali manj prazni in so polni le ob jutranji in popoldanski prometni konici. Bolj pomembno je vedeti, da je poceni lahko tudi precej - drago!
Slab milijonček nas stane to, da je mestni promet poceni. Preprosto povedano: toliko gre iz mestne blagajne Alpetourju-potovali agenciji. Slednja (ob silnem jamranju prevoznikov, ki je stalnica) posluje z dobičkom. To pa je tudi logično: mesto Kranj plačuje "poceni" mestni promet iz mestne blagajne ponudniku, ki ga pač potem uredi, izvaja in računa. Zdaj bo navrsti izbiranje koncesionarja, ki se je že enkrat zataknilo na mestnem svetu. Dijaki in šolarji in upokojenci so verjetno najbolj pogosti uporabniki, delavci so poceni promet lepo preklinjali. Ko so namreč delodajalci zvedeli za pet evrov vredne mesečne vozovnice, so tak prevoz tudi plačali delavcem, ki so prej seveda s prevoznimi stroški dobili kak priboljšek, če so hodili peš ali se kako drugače znašli.
Mestni svetniki bodo zdaj odločali, ali je slab milijon prava cena za to, kako se vozimo, s kom se vozimo, kdaj se vozimo in od kje in kam se vozimo. Zagotovo pa zadeva ni ne poceni, ne kaka posebna pogruntavščina. Preprosto zato, ker v mestni proračun plačujemo meščani in tako iz njega vsaj kaj dobimo (poceni prevoz iz skupne malhe). Jasno pa je, da je zadeva vse prej kot poceni tudi za mestno blagajno in da Alpetour-potovalna agencija na ta račun dobi zelo lepo vsoto med svoje prihodke. Se bo javil še kak ponudnik? Težko. Mestna oblast je dala narediti strategijo, ki naj bi bila podlaga za odločitev o podelitvi koncesije in svetniki bodo v sredo odločali, kako se bomo vozili v prihodnje.
V Ljubljani so povezali primestni in mestni promet, avtobusi so bolj polni. V Kranju tega pač ni. Ker konec koncev: kaj pa nas briga, kako in po čem Šenčurjani prihajajo v mesto, ali ne?